Тиждень проходив з 4 листопада по 9 листопада 2024 року згідно плану.
04 листопада студенти І курсу представляли проєкти на тему «Why should I learn English?» (Чому необхідно вивчати англійську мову) під керівництвом викладачів Тетяни КОЛЕСНИК, Валентини МИГОЛЬ та Ірини СЛИНЬКО.
Підсумки студентського проєкту на тему: «Why should I learn English?»
у номінації «Колективне відео»
№ |
група |
місце, яке посів |
викладач |
1. |
1ЛО-66 |
І |
Валентина МИГОЛЬ |
2. |
1КП-60 |
ІІ |
Валентина МИГОЛЬ |
3. |
1КП-59 |
ІІІ |
Валентина МИГОЛЬ |
Підсумки студентського проєкту на тему: «Why should I learn English?»
у номінації «Індивідуальне відео»
№ |
прізвище студента |
група |
місце, яке посів |
викладач |
1. |
Шевчук Дар’я |
1МП-65 |
І |
Тетяна КОЛЕСНИК |
2. |
Колесник Олександр |
1КФМ-53 |
І |
Валентина МИГОЛЬ |
3. |
Чайдаков Тимур |
1КМД-63 |
ІІ |
Ірина СЛИНЬКО |
4. |
Сосновська Анастасія |
1КМД-63 |
ІІ |
Ірина СЛИНЬКО |
5. |
Іванова Дарина |
1МП-65 |
ІІ |
Тетяна КОЛЕСНИК |
6. |
Халепа Вікторія |
1КМД-63 |
ІІІ |
Ірина СЛИНЬКО |
7. |
Омельчук Дарина |
1КМД-63 |
ІII |
Ірина СЛИНЬКО |
8. |
Солошенко Назар |
1КМД-63 |
ІІІ |
Ірина СЛИНЬКО |
Подяка студентам за участь:
05 листопада
І-й етап конкурсу власної поезії англійською мовою
Конкурс проводиться з метою формування умінь і навичок літературної та дослідницької діяльності студентської молоді, підтримки талановитої молоді та творчої праці педагогів.
Конкурс присвячується: розвитку духовної свідомості людини й піднесенню на належну висоту та популяризації сучасної поезії.
Літературні поетичні твори можуть бути на різноманітну тематику.
Конкурс проводиться на добровільних засадах і є відкритим для студентів всіх курсів.
Основними завданнями Конкурсу є:
- виявлення та підтримка обдарованої студентської молоді;
- залучення студентів до поглибленого вивчення творчості іноземних поетів і письменників;
- залучення молоді до пізнавальної та дослідницької діяльності в гуртках коледжів;
- стимулювання творчого мислення та самовдосконалення молоді.
Напрямки поезії:
Україна єдина країна.
На крилах мрії.
Результати І етапу конкурсу власної поезії англійською мовою
І-місце
Тимур ЛЕВЧЕНКО група 2 КП-58 (викладач Валентина МИГОЛЬ)
ІІ-місце
Олександр БОНДАРЕНКО група 3Л-44 (викладач Ольга ГУДКОВА)
Іван КОГУТ група 3КМД-47 (викладач Ірина СЛИНЬКО)
Анастасія ОПАРІНА група 3КМД-46 (викладач Ірина СЛИНЬКО)
ІІІ-місце
Карина БРОВАРНА група 3КМД-47(викладач Ірина СЛИНЬКО)
Вікторія Халепа група 1КМД-63 (викладач Ірина СЛИНЬКО)
Левченко Тимур В’ячеславович
Студент Відокремленого структурного підрозділу "Фаховий економічний коледж Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана".
Викладач: Миголь Валентина Миколаївна
IN FIVE YEARS…
In five years, my country will see a change,
A world without tyranny, no longer strange.
Part of Europe, our place we'll find,
No soldiers sleep in trenches, no conflict bind.
In five years, my country will live free,
No fantastical Nazis, no loud decree.
In our land, five years down the line,
Hope and dreams will brightly shine.
No bodies on streets, no invaders near,
Cities, towns, and villages reappear.
We'll leave our shelters, with hope to strive,
While others rest, their memory alive.
Enemies will regret, the sons they sent away,
To fight in foreign lands, under a foreign sway.
For leaving their homes, the cost they bear,
Their own guilt, for lives laid bare.
All will be well, no need to mourn,
No strangers here, in our land reborn.
Living in peace, in our own domain,
Forever remain, glory to Ukraine…
Бондаренко Олександр Віталійович
Cтудент 3 курсу, групи 3Л-44 Відокремленого структурного підрозділу «Фаховий економічний коледж Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана»
Викладач: Гудкова Ольга Петрівна
«Ukraine»
In fields once green, now broken ground,
A quiet town makes sorrowed sounds.
The skies, once blue, are cold and grey,
As old, lost peace drifts far away.
Homes turned to dust, dreams set aside,
Where families shared joy and pride.
A nation stands, though battles roar,
Its courage strong, as evermore.
For peace to come, for wounds to mend,
For children safe, for wars to end.
Through fire and fear, through hurt and pain,
Ukraine stands tall, so hope remains.
Когут Іван Юрійович
Студент Відокремленого структурного підрозділу "Фаховий економічний коледж Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана", викладач: Слинько Ірина Іванівна
Дух спорту
The Spirit of Sport
In fields of green and courts so bright,
Where dreams take flight beneath the light.
With every leap and every run,
Athletes strive until they're done.
The thrill of victory, the taste of defeat,
In every challenge, they find their beat.
With grit and grace, they push ahead,
In the game of life, their spirits are fed.
From dawn till dusk, they train and play,
Chasing the goals that light their way.
With teamwork strong and hearts so bold,
They write their stories, legends told.
So here’s to the passion that fuels the fire,
In every sport, we find our desire.
Together we cheer, together we stand,
In the world of sport, united we land.
ЛІТЕРАТУРНА ВІКТОРИНА «СВІТ ЛІТЕРАТУРИ»
Валентина МИГОЛЬ провела для студентів коледжу літературну вікторину «Світ літератури».
Літературна вікторина із зарубіжної літератури – це захоплююча подорож у світ класичних творів, незабутніх образів і великих письменників, які залишили свій слід у світовій культурі.
Мета вікторини полягала не лише у перевірці знань, а й пробудженні інтересу до читання, розвитку критичного мислення та здатності аналізувати літературні твори. Учасники мали змогу згадати відомі сюжети, перевірити свої знання про авторів та твори, а також дізнатися щось нове про літературні шедеври різних епох і культур.
06 листопада
Онлайн конференція з англійської мови на тему: «My future profession».
Головною метою конференції є формування умінь і навичок творчої та дослідницької діяльності студентської молоді, поглиблення знань з точки зору професійної діяльності та розвитку комунікативних навичок володіння англійською мовою.
Інтернет - олімпіада «На Урок» — цікавий інтерактив для здобувачів освіти та зручний інструмент контролю знань для вчителя.
Завдання XXIII Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На Урок» — це повторення навчального матеріалу вивченого та актуалізація нового, це захопливі інтерактивні завдання та гарантовані нагороди для кожного!
Здобувачі освіти коледжу 1 та 2 курсів взяли активну участь в інтернет – олімпіаді з англійської мови.
Інформацію про місце у рейтингу буде відкрито після оголошення результатів – 14 листопада.
Про результати буде повідомлено додатково в групі.
07 листопада
Конкурс шаржів
Серед здобувачів освіти 1 курсу в рамках тижня комісії Валентиною МИГОЛЬ проведений конкурс шаржів на улюблених літературних героїв.
Мета заходу: формувати асоціативно - образне мислення; учити створювати образ людини з урахуванням її характерних рис емоційного стану; розвивати чуттєво-емоційне сприйняття, пізнавальну активність; уміння відчувати і бачити навколишній світ; виховувати духовні та моральні ціннісні орієнтири у сфері образотворчого мистецтва, потребу у творчості, активній життєвій позиції.
Шарж (франц. сhаrgе, від сhаrger— перебільшений) — жартівлива чи сатирична манера зображення кого-, чого-небудь, за яке зберігається зовнішня подібність, але виділено, перебільшено найхарактерніші риси зображуваного.
Призові місця розподілені серед студентів наступним чином:
1 місце – Шевчук Дарія ( 1 МП -65 ), Коваль Вікторія ( 1 Ф – 61 )
2 місце – Омельчук Дарина, Головко Валерія ( 1 КМД – 63 )
3 місце – Губська Діана, Олійник Алевтина ( 1 КП – 60)
Радіогазета «З Україною у серці (Україна в житті та творчості зарубіжних письменників)» (провела Наталія МУРЕЙКО з групою 1КМ-64)
Мета:
- дослідити перебування зарубіжних письменників в Україні, вплив та місце нашої Батьківщини у їх творчості;
- довести, що не тільки українські письменники захоплювалися красою України, її звичаями, традиціями та вільнолюбством;
- поглибити знання про життя і творчість зарубіжних письменників , пов’язаних з Україною, її історією та культурою;
- сприяти творчо – асоціативній діяльності;
- розвивати дослідницькі та комунікативні навички.
08 листопада
Виставка навчальних мініпроєктів (відео) на тему: «If I were a businessman (businesswoman), I would work in.....» (Якби я був бізнесменом ( бізнеследі), я би працював (працювала)....
Студенти третього курсу під керівництвом викладачів Ольги ГУДКОВОЇ та Ірини СЛИНЬКО представили бізнес-плани.
Конкурс виразного читання «Голос поетів світу» провела Наталія Мурейко з групами першого курсу.
1 місце - Гамула Поліна 1КМ64
2 місце - Моргун Карина 1ЛО - 66
3 місце - Жадан Анастасія 1КМ-64
Літературна вікторина «Сторінками вивчених творів».
Наталія МУРЕЙКО провела літературну вікторину з групою 1КМ-59
1 місце - Лівак Ігор
2 місце - Ковалюк Олександра
3 місце - Крушинська Анастасія
Проєкти за професійним спрямуванням «Factors of Production» (презентації) (Фактори виробництва); «What are the human rights, and why are they important?» (Що таке права людини і чому вони важливі?)
Проєкти представлені студентами третього курсу під керівництвом викладачів Ольги ГУДКОВОЇ, Тетяни КОЛЕСНИК та Ірини СЛИНЬКО.
П’єса В.Шекспіра «Ромео і Джульєтта в сучасному виконанні.
Студентів підготувала Наталія МУРЕЙКО.
Список учасників групи 1ЛО-66
Моргун Карина
Шульга Катерина
Бондаренко Ульяна
Залюбівська Софія
Мельник Тимофій
Близнюк Зоряна
Позіхіренко Вероніка
Финтинар Вікторія
Дідик Дар'я
Дорошенко Єлизавета
Заєць Анна
Всі заходи з іноземної мови проводилися англійською мовою. Поставлені завдання були виконані. Створено умови для самовираження студентів як в інтелектуальному, так і в емоційному планах. Реалізовано навчальні (повторення, активізація отриманих знань і умінь), і виховні (повага до іншомовної культури), і розвиваючі (розширення кругозору, отримання нової інформації), і комунікативні завдання. В цілому, Тиждень іноземної мови та зарубіжної літератури дозволив активізувати діяльність студентів, стимулювати їх подальшу роботу, придбати нові і вдосконалювати вже набуті навички самостійної роботи. Цей період став одним з цікавих епізодів життя здобувачів освіти, насичений різноманітними подіями, які сприяють розвитку інтересу у студентів до вивчення іноземних мов та зарубіжної літератури.