ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ФАХОВИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ КОЛЕДЖ
КИЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ЕКОНОМІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ імені ВАДИМА ГЕТЬМАНА"
  • Про коледж
    • Загальна інформація
    • Історія коледжу
    • Доступ до публічної інформації
      • Звіт керівника
      • Державні закупівлі
      • Накази
      • Протоколи
      • Профорієнтаційна робота
    • Адміністрація коледжу
    • Органи управління коледжем
      • Педагогічна рада
      • Адміністративна рада
      • Методична рада
    • Структурні підрозділи коледжу
      • Відділення
      • Циклові комісії
      • Бібліотека
      • Лабораторії
      • Кабінети
      • Сектор практичної підготовки
      • Навчально-методичний кабінет
      • Бухгалтерія
      • Господарський відділ
      • Відділ кадрів
    • Рада трудового колективу
    • Матеріально-технічна база
    • Фінансово-економічна діяльність
      • Звіт 2024
      • Звіт 2023
      • Звіт 2022
      • Звіт 2021
    • Запобігання та протидія корупції
    • Академічна доброчесність
    • Акредитація
      • ОПП Логістика
      • ОПП Митна справа
      • ОПП Правознавство
    • Скринька довіри
    • Порядок надання допомоги (супроводу) особам, які мають спеціальний статус
    • Випускники коледжу
    • Мова освітнього процесу
    • Cпівпраця зі стейкхолдерами
      • Угоди про співпрацю
    • Надзвичайні ситуації воєнного часу
    • Охорона праці та безпека життєдіяльності
  • Спеціальності та ОПП
    • Спеціальності
      • 051 Економіка
      • 071 Облік і оподаткування
      • 072 Фінанси, банківська справа та страхування
      • 073 Менеджмент
      • 075 Маркетинг
      • 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
      • 081 Право
    • Освітньо-професійні програми
      • ОПП «Логістика»
      • ОПП «Економіка підприємства»
      • ОПП «Облік і оподаткування»
      • ОПП «Фінанси, банківська справа та страхування»
      • ОПП «Митна справа»
      • ОПП «Маркетинг»
      • ОПП «Підприємницька діяльність»
      • ОПП «Правознавство»
  • Здобувачам освіти
    • Розклад дзвінків
    • Відпрацювання по суботах
    • Розклад занять
      • Графік освітнього процесу
    • Графік проведення практик
      • Графік проведення практик 2023-2024 навчального року
      • Графік проведення практик 2024-2025 навчального року
    • Розклад сесій
    • Курсові роботи
    • Права та обов'язки студентів
    • Етичний кодекс студента
    • Вибіркові дисципліни
    • Навчання за індивідуальним планом
    • Стипендіальне забезпечення
    • Рейтинг студентів
    • ЗНО/ДПА
    • Виховна робота
      • Офіційні документи
      • Студентське самоврядування
      • Класному керівникові
    • Форми документів про освіту
    • Порядк переведення, відрахування та поновлення студентів
    • Працевлаштування
    • Оплата за навчання
    • Практична підготовка
    • Положення про освітній процес
  • Абітурієнту
    • Консультація абітурієнтів
    • Підготовчі курси
    • Дні відкритих дверей
    • Спеціальності
      • D1 «ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ»
      • D2 «ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВИЙ РИНОК»
      • D3 «МЕНЕДЖМЕНТ»
      • D5 «МАРКЕТИНГ»
      • D7 «ТОРГІВЛЯ»
      • D6 «СЕКРЕТАРСЬКА ТА ОФІСНА СПРАВА»
    • Правила прийому
    • Загальна інформація
    • Вступне випробування
    • Рейтингові списки
    • Накази про зарахування
    • Освітні центри «Крим-Україна» і «Донбас-Україна»
    • Приймальна комісія
      • Склад приймальної комісії
      • Положення про Приймальну комiсiю
    • Контакти та режим роботи приймальної комісії
  • Освітній процес
    • Графік освітнього процесу
    • Положення про освітній процес
    • Практична підготовка
    • Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу
    • Система забезпечення якості освіти
    • Експертні висновки
    • Дистанційне навчання
      • Положення
      • Накази
      • Навчально-методичні матеріали
    • Неформальна освіта
    • Навчалні плани
    • Дуальна форма навчання
  • Викладачу
    • Етичний кодекс викладача
    • Конференції
    • Навчально-інформаційний портал викладача
    • Класному керівникові
    • Підвищення кваліфікації
    • Рейтинг викладачів
    • Атестація педагогічних працівників
  • Вступ в КНЕУ 2025
    • Вступникам
    • Вступ після коледжу
    • Карта освітніх програм
    • Персональні консультації для вступників
  • Про коледж
    • Загальна інформація
    • Історія коледжу
    • Доступ до публічної інформації
      • Звіт керівника
      • Державні закупівлі
      • Накази
      • Протоколи
      • Профорієнтаційна робота
    • Адміністрація коледжу
    • Органи управління коледжем
      • Педагогічна рада
      • Адміністративна рада
      • Методична рада
    • Структурні підрозділи коледжу
      • Відділення
      • Циклові комісії
      • Бібліотека
      • Лабораторії
      • Кабінети
      • Сектор практичної підготовки
      • Навчально-методичний кабінет
      • Бухгалтерія
      • Господарський відділ
      • Відділ кадрів
    • Рада трудового колективу
    • Матеріально-технічна база
    • Фінансово-економічна діяльність
      • Звіт 2024
      • Звіт 2023
      • Звіт 2022
      • Звіт 2021
    • Запобігання та протидія корупції
    • Академічна доброчесність
    • Акредитація
      • ОПП Логістика
      • ОПП Митна справа
      • ОПП Правознавство
    • Скринька довіри
    • Порядок надання допомоги (супроводу) особам, які мають спеціальний статус
    • Випускники коледжу
    • Мова освітнього процесу
    • Cпівпраця зі стейкхолдерами
      • Угоди про співпрацю
    • Надзвичайні ситуації воєнного часу
    • Охорона праці та безпека життєдіяльності
  • Спеціальності та ОПП
    • Спеціальності
      • 051 Економіка
      • 071 Облік і оподаткування
      • 072 Фінанси, банківська справа та страхування
      • 073 Менеджмент
      • 075 Маркетинг
      • 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
      • 081 Право
    • Освітньо-професійні програми
      • ОПП «Логістика»
      • ОПП «Економіка підприємства»
      • ОПП «Облік і оподаткування»
      • ОПП «Фінанси, банківська справа та страхування»
      • ОПП «Митна справа»
      • ОПП «Маркетинг»
      • ОПП «Підприємницька діяльність»
      • ОПП «Правознавство»
  • Здобувачам освіти
    • Розклад дзвінків
    • Відпрацювання по суботах
    • Розклад занять
      • Графік освітнього процесу
    • Графік проведення практик
      • Графік проведення практик 2023-2024 навчального року
      • Графік проведення практик 2024-2025 навчального року
    • Розклад сесій
    • Курсові роботи
    • Права та обов'язки студентів
    • Етичний кодекс студента
    • Вибіркові дисципліни
    • Навчання за індивідуальним планом
    • Стипендіальне забезпечення
    • Рейтинг студентів
    • ЗНО/ДПА
    • Виховна робота
      • Офіційні документи
      • Студентське самоврядування
      • Класному керівникові
    • Форми документів про освіту
    • Порядк переведення, відрахування та поновлення студентів
    • Працевлаштування
    • Оплата за навчання
    • Практична підготовка
    • Положення про освітній процес
  • Абітурієнту
    • Консультація абітурієнтів
    • Підготовчі курси
    • Дні відкритих дверей
    • Спеціальності
      • D1 «ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ»
      • D2 «ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВИЙ РИНОК»
      • D3 «МЕНЕДЖМЕНТ»
      • D5 «МАРКЕТИНГ»
      • D7 «ТОРГІВЛЯ»
      • D6 «СЕКРЕТАРСЬКА ТА ОФІСНА СПРАВА»
    • Правила прийому
    • Загальна інформація
    • Вступне випробування
    • Рейтингові списки
    • Накази про зарахування
    • Освітні центри «Крим-Україна» і «Донбас-Україна»
    • Приймальна комісія
      • Склад приймальної комісії
      • Положення про Приймальну комiсiю
    • Контакти та режим роботи приймальної комісії
  • Освітній процес
    • Графік освітнього процесу
    • Положення про освітній процес
    • Практична підготовка
    • Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу
    • Система забезпечення якості освіти
    • Експертні висновки
    • Дистанційне навчання
      • Положення
      • Накази
      • Навчально-методичні матеріали
    • Неформальна освіта
    • Навчалні плани
    • Дуальна форма навчання
  • Викладачу
    • Етичний кодекс викладача
    • Конференції
    • Навчально-інформаційний портал викладача
    • Класному керівникові
    • Підвищення кваліфікації
    • Рейтинг викладачів
    • Атестація педагогічних працівників
  • Вступ в КНЕУ 2025
    • Вступникам
    • Вступ після коледжу
    • Карта освітніх програм
    • Персональні консультації для вступників
Новини/ТИЖДЕНЬ  ЦИКЛОВОЇ КОМІСІЇ ФІНАНСОВО – ОБЛІКОВИХ ДИСЦИПЛІН

ТИЖДЕНЬ  ЦИКЛОВОЇ КОМІСІЇ ФІНАНСОВО – ОБЛІКОВИХ ДИСЦИПЛІН

04.12.2023 р.

   Тиждень  предметної (циклової) комісії  фінансово – облікових дисциплін розпочався  з круглого  столу з дисципліни «Податкова система», організатором якого виступила викладач фінансово – кредитних дисциплін вищої  кваліфікаційної  категорії,  Костюченко  А.М.

   В ході  заходу участь  прийняли студенти спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», ОПП «Фінанси, банківська справа та страхування» (група 3Ф-36) та ОПП «Митна справа» (група 3МС-37).

   Круглий стіл спрямований на усвідомлення  ролі податків та оподаткування.

   Програма  заходу була  дуже  насиченою. Вона включала в  себе: підготовку  веселих, захоплюючих презентацій, в  яких  студенти продемонстрували  найбезглуздіші та  найцікавіші податки  в світі.

          Презентації готували студенти:

Група 3Ф-36: Група 3МС-37:
Відмаченко Ю. Корольова М.
Лясова К. Павленко В.
Бакалінська О. Крижановська С.
  Зуєва В.

(Демонстрація презентацій на тему «Податки світу»)

 

 

   На  наступному етапі круглого столу студентам було запропоновано  пограти у гру, для  участі в якій були запрошені команди від кожної групи, по 4 студенти.

Група 3Ф-36:

Група 3МС-37:

Невгад М.

Тарасюк В.

Відмаченко Ю.

Лясова К.

Колеснікова Л.

Корольова М.

Абакіна А.

Павленко В.

 

 

   Студентам  було видано ватман, кольорові олівці та фломастери.

   Кожна команда придумала  назву та представила учасників.

   Костюченко А.М. озвучила завдання, згідно з  яким кожна команда як представник окремої умовної держави повинна була вигадати власний податок з усіма його елементами (назва, об’єкт, база оподаткування, суб’єкт, платники, ставка, терміни) та зобразити його на аркуші ватману. Для виконання завдання було  відведено 15 - 20 хвилин часу.

   Після виконання завдання кожна команда повинна представити свій податок.

   Переможці в даному змаганні обираються оплесками глядачів.

   Наступним кроком, поки команди готувалися, було запропоновано переглянути відео, які підготували інші учасники круглого  столу.

   Відео підготували студенти:

   Тарасюк В. (3Ф-36), Харченко А. (3МС-37).

   Після перегляду відео, студентами  було проаналізовано побачену інформацію та зроблено висновки: чому так важливо чесно та вчасно сплачувати податки.

   Коли  час для команд  було вичерпано, студенти представили свої податки:

   Переможців в даному змаганні обирали оплесками глядачів! Перемогла дружба!

 

   Захід пройшов у теплій, позитивній атмосфері, яку приємно буде згадати та  зафіксувати у пам'яті.

05.12.2023 р.

   В рамках тижня предметної (циклової) комісії фінансово - облікових  дисциплін викладачами Кожухар Н.М. та Волковою І.В. було організовано  перегляд   відеороликів: «Фінанси у сучасному світі» та «Одного разу на  митному кордоні України», підготовлених студентами  спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», ОПП «Фінанси, банківська справа та страхування» (група 3Ф-36) та ОПП «Митна справа» (група 3МС-37).

   

    Перший відеоролик був присвячений різним аспектам   фінансів у сучасному світі. Студенти підготували змістовні доповіді,  яскраві презентації. У виступах студентів знайшли відображення актуальні питання сьогодення з питань фінансів підприємств в умовах кризи та нестабільності, тенденцій розвитку цифрових фінансів, криптовалюти  та нових  фінансових  інструментів, взаємозв'язку фінансів  та соціальних медіа, а також фінансів  та  ризик менеджменту у сфері кібербезпеки.

   

   У наступному відеоролику студенти  групи  3МС – 37 в  гумористичному жанрі розглянули та проаналізували з правового боку найтиповіші ситуації, які трапляються на митному кордоні. Ця робота дозволила студентам застосувати не тільки теоретичні знання у сфері  митної справи, митного контролю та  митного  оформлення, а  також  дала змогу проявити творчий потенціал,  гумор та креативність.

 

06.12.2023 р.

      З метою поглиблення творчих та наукових здібностей студентської молоді та створення умов для її творчого зростання, активізації науково-дослідної роботи студентів   викладачами комісії  фінансово  -  облікових дисциплін на чолі з  головою комісії  Волковою І.В. була організована науково-практична конференція студентів на тему  «Нові реалії у  сфері фінансів, податків та митної справи».

      Участь у конференції прийняли студенти  спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», ОПП «Фінанси, банківська справа та страхування» (група 3Ф-36) та ОПП «Митна справа» (група 3МС-37).

    Безпосередньо у роботі науково – практичної конференції  взяли участь 9 доповідачів.

  Було розроблено критерії оцінювання доповіді кожного з учасників та сформовано журі у  складі:

  • Голова предметної (циклової) комісії фінансово - облікових дисциплін Волкова І.В.
  • Заступник директора з НР, викладач - методист  Волинець  О.В.
  • Викладач фінансово - кредитних дисциплін вищої кваліфікаційної категорії Кожухар Н.М.
  • Викладач фінансово - кредитних дисциплін вищої кваліфікаційної категорії Костюченко А.М.

      Члени журі дали високу оцінку доповідям учасників. Слід зазначити, що усі доповіді викликали у присутніх та членів журі зацікавленість, що призвело до великої кількості запитань до доповідачів.

За  підсумками конференції  призові місця отримали:

  • І місце посіла студентка – Колєснікова Л.В., група 3МС – 37;
  • ІІ місце вибороли студенти – Корольова М.П., Казимір Я.О., Крижановська С.М., група 3МС – 37;
  • ІІІ посіли студенти – Кікоть М.В., група 3МС – 37, Відмаченко Ю.О., група 3Ф - 36.

 

07.12.2023 р.

    07.12.2023 року відбувся відкритий захист курсових робіт з дисципліни «Фінансовий облік» під керівництвом викладача вищої кваліфікаційної категорії Крижанівської М.В.

    Студенти 3 курсу спеціальності 071 «Облік  і оподаткування» ОПП «Облік і оподаткування», група 3О - 35 представили до захисту курсові роботи, тематика яких направлена на вміння аналізувати, узагальнювати, досліджувати літературні джерела та інформаційну базу даних, використовувати математичні, статистичні, облікові та інші способи обробки інформації, розробляти пропозиції щодо поліпшення обліку на підприємстві, логічно і чітко викладати матеріал, робити висновки.

      Упродовж захисту здобувачі освіти презентували результати власних наукових досліджень актуальних проблем організації та вдосконалення системи обліку на підприємствах, установах, організаціях: звучали змістовні, цікаві та різноаспектні доповіді, демонструвались цікаві презентації, надавались переконливі  та  впевнені  відповіді на запитання членів комісії.

    Керівник курсових робіт: викладач облікових дисциплін, вищої кваліфікаційної категорії  - Крижанівська М.В.

Члени комісії:

  • головний бухгалтер ВСП «ФЕК КНЕУ ім. В.Гетьмана»  Бойко  Р.В.
  • заступник директора з НР, викладач - методист  Волинець О.В.

   Захист курсових  робіт став також чудовою нагодою для студентів повчитися виступам перед аудиторією, щоб упевнено висловлювати свої думки та взаємодіяти зі слухачами.

   Вітаємо наших студентів із успішним захистом курсових робіт!

08.12.2023 р.

   08.12.2023 року відбувся відкритий захист курсових робіт з дисципліни «Митний  контроль» під керівництвом Волкової І.В.

   Захист проводився  за участю членів комісії (викладач методист, заступник директора в навчальної роботи  Волинець О.В., завідувач денним відділенням Ящишин В.Я.).

   Члени комісії достатньовисоко оцінили актуальність обраних здобувачами освіти тем дослідження. Студенти показали достатній рівень оволодіння навичками самостійно збирати та критично опрацьовувати, аналізувати та узагальнювати теоретичну, статистичну,  практичну інформацію з різних джерел в т.ч із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій; формулювати мету, завдання дослідження; достатній рівень оволодіння ними навичками презентувати результати власних наукових пошуків відповідно до основних завдань курсової роботи.       

  Незважаючи на складні умови навчання під час воєнного стану здобувачі освіти показали достойний результат навчально-наукової роботи. Віримо в нашу молодь, наше щасливе та  мирне  майбутнє!

ПРО КОЛЕДЖ

    • Загальна інформація
    • Історія коледжу
    • Доступ до публічної інформації
    • Адміністрація коледжу
    • Органи управління коледжем
    • Структурні підрозділи коледжу
    • Рада трудового колективу
    • Матеріально-технічна база
    • Фінансово-економічна діяльність
    • Запобігання та протидія корупції
    • Академічна доброчесність
    • Акредитація
    • Скринька довіри
    • Порядок надання допомоги (супроводу) особам, які мають спеціальний статус
    • Випускники коледжу
    • Мова освітнього процесу
    • Cпівпраця зі стейкхолдерами
    • Надзвичайні ситуації воєнного часу
    • Охорона праці та безпека життєдіяльності

Студенту

    • Розклад дзвінків
    • Відпрацювання по суботах
    • Розклад занять
    • Графік проведення практик
    • Розклад сесій
    • Курсові роботи
    • Права та обов'язки студентів
    • Етичний кодекс студента
    • Вибіркові дисципліни
    • Навчання за індивідуальним планом
    • Стипендіальне забезпечення
    • Рейтинг студентів
    • ЗНО/ДПА
    • Виховна робота
    • Форми документів про освіту
    • Порядк переведення, відрахування та поновлення студентів
    • Працевлаштування
    • Оплата за навчання
    • Практична підготовка
    • Положення про освітній процес

Освітній процес

    • Графік освітнього процесу
    • Положення про освітній процес
    • Практична підготовка
    • Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу
    • Система забезпечення якості освіти
    • Експертні висновки
    • Дистанційне навчання
    • Неформальна освіта
    • Навчалні плани
    • Дуальна форма навчання

Абітурієнту

    • Консультація абітурієнтів
    • Підготовчі курси
    • Дні відкритих дверей
    • Спеціальності
    • Правила прийому
    • Загальна інформація
    • Вступне випробування
    • Рейтингові списки
    • Накази про зарахування
    • Освітні центри «Крим-Україна» і «Донбас-Україна»
    • Приймальна комісія
    • Контакти та режим роботи приймальної комісії
ЗНО/ДПА Розклад дзвінків Розклад ВОЄННИЙ СТАН ОФІЦІЙНІ ДОКУМЕНТИ Психологічна підтримка Контакти
Міністерство освіти і науки України
Департамент освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради  (Київської міської державної адміністрації)
Український центр оцінювання якості освіти
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Київський міський центр зайнятості
Київський міський центр зайнятості

ПРО КОЛЕДЖ

  • Загальна інформація
  • Історія коледжу
  • Доступ до публічної інформації
  • Адміністрація коледжу
  • Органи управління коледжем
  • Структурні підрозділи коледжу
  • Рада трудового колективу
  • Матеріально-технічна база
  • Фінансово-економічна діяльність
  • Запобігання та протидія корупції
  • Академічна доброчесність
  • Акредитація
  • Скринька довіри
  • Порядок надання допомоги (супроводу) особам, які мають спеціальний статус
  • Випускники коледжу
  • Мова освітнього процесу
  • Cпівпраця зі стейкхолдерами
  • Надзвичайні ситуації воєнного часу
  • Охорона праці та безпека життєдіяльності
footer logo
  • м. Київ, вул. Верховинця, 3

  • ek_kneu@ukr.net
  • 407-23-14

Контакти

Інформація

  • Про коледж

Особистий кабінет

  • Авторизація

© 2021 ek_kneu All Right Reserved.

  • Головна
  • Спеціальності
  • Контакти