Робочий кабінет: головний корпус,
3 поверх каб. 306
тел. (044) 407-60-14
E – mail: metodkab306@gmail.com
У руках педагога найбільша з усіх цінностей світу – Людина. В.О.Сухомлинський
Справжнім учителем-виховатилем можна стати може після кількох років роботи в хорошому творчому педагогічному колективі. А.С.Макаренко |
Завідувачка навчально – методичного кабінету Викладач вищої категорії Крижанівська Марина Володимирівна |
Методист вищої категорії Викладач вищої категорії, викладач - методист Добровольська Неля Миколаївна |
«… Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо немає руху вперед, то неминуче починається відставання». В.О.Сухомлинський
|
ПОЛОЖЕННЯ ПРО НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КАБIНЕТ | Відкрити |
Навчально – методичний кабінет коледжу є центром навчально-методичної роботи, в якому зібрані зразки навчальної документації, навчально-методичні комплекси предметів і дисциплін, методичні розробки окремих занять, виховних годин, матеріали з узагальнення досвіду навчально-виховної роботи кращих педагогів.
Робота навчально – методичного кабінету ведеться відповідно до нової моделі управління закладами освіти, що ґрунтується на удосконаленні професійної підготовки педагогічних працівників, які спроможні працювати із зростаючими потоками науково – методичної інформації, вивчати і впроваджувати інноваційні освітні технології.
Основне завдання методичного кабінету – це навчати, формувати та виявляти професійного педагога шляхом створення оптимальних умов, що будуть сприяти фаховому та творчому розкриттю викладача, сприяти постійному підвищенню педагогічної майстерності та втілювати в освітній процес передові сучасні технології навчання та виховання майбутніх фахівців.
Методична проблема: 2021-2022 і 2022-2023 навчального року – інноваційні напрями формування особистості студента в сучасному інформаційно-комунікаційному середовищі, вдосконалення змісту, форм і методів дистанційного та змішаного навчання для формування професійних компетентностей студента, розвитку його творчих здібностей та соціальної адаптації.
Методична робота коледжу спрямована на :
Головними принципами науково-методичної роботи в коледжі є її оперативність, мобільність, випереджаючий характер, оптимальне поєднання індивідуальних і колективних форм, практична спрямованість.
У навчально-методичному кабінеті надається методична допомога педагогічним працівникам при підготовці до проведення відкритих занять, майстер класів, олімпіад, конкурсів фахової майстерності, тижнів циклових комісій і ін.
Діяльність навчально-методичного кабінету координується з роботою педагогічної та методичної ради, циклових комісій, кураторів навчальних груп та спрямована на покращення якості теоретичного і практичного навчання здобувачів освіти, сприяння зростання педагогічної майстерності викладачів, надання їм практичної допомоги з питань теорії педагогіки, психології, методики викладання
У навчально-методичному кабінеті зібрано кращі зразки навчальної документації, методичні доробки викладачів, розробки показових занять, виховних годин, матеріали з узагальнення досвіду навчально-виховної роботи кращих педагогів:
Методична робота у коледжі проводиться різними формами і всі вони зводяться до структури професійного спілкування, поставлених цілей і завдань.
Основними формами методичної роботи є:
масові форми – це такі як: науково-практична конференція, теоретичний проблемний семінар, майстер-клас, інтернет-конференція, семінар-практикум, педагогічна рада, методична нарада, педагогічні виставки і ін.;
групові форми роботи - це методична рада, методичне об’єднання, школа передового педагогічного досвіду, школа педагогічної майстерності, круглі столи, методичні тижні, відкриті заняття, взаємовідвідування занять, вивчення (впровадження) передового педагогічного досвіду, ділові і рольові ігри, розробка методичного портфеля, дебати, диспути, дискусії та ін.;
індивідуальні форми роботи – це самоосвіта, наставництво, стажування, консультування, самоаналіз, самооцінка, анкетування, атестація, дистанційне навчання, доповідь, курсова робота, лекція, методична розробка, презентація, портфоліо педагога, реферат, тестування.
Успіх у роботі всього педагогічного колективу залежить від успіхів та невдач кожного викладача.
Працівниками навчально-методичного кабінету надається систематична методична і організаційна допомога педагогічним працівникам при складанні і розробці навчальної документації:
- циклових комісій, кабінетів, гуртків, індивідуальних робочих планів викладачів;
- при розробці і підготовці питань до засідань педагогічних рад;
- при підготовці до проведення відкритих різних видів занять, майстер-класів, та виховних заходів;
- у підготовці матеріалів до олімпіад, декад циклових комісій та науково-практичних конференцій студентів і викладачів.
Проводиться щорічна систематизація методичних матеріалів кращого досвіду викладачів коледжу.
Значне місце в роботі навчально-методичного кабінету відводиться заходам щодо вдосконалення фахового рівня та підвищення педагогічної майстерності викладача-початківця. З цією метою в коледжі функціонує, постійно діюча школа педагогічної майстерності, де надається методична, фахова та інформаційна допомога; вони є учасниками педагогічних семінарів, відкритих занять досвідчених кваліфікованих викладачів, майстер-класів.
Викладачі коледжу проводять науково-практичні конференції спільно зі студентами кафедр Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана та і інших вищих навчальних закладів м. Києва. Мета таких конференцій залучити студентів до науково-пошукової діяльності.
Методична робота потребує постійного удосконалення навчально-методичного процесу викладання предметів та дисциплін освітньо-професійних програм з питань:
- забезпечення непереривності навчання педагогічних працівників через курси підвищення кваліфікації і стажування на підприємствах та запровадження інноваційних форм проведення методичних заходів на основі диференційованого підходу;
- удосконалення системи роботи педагогічних працівників з обдарованими здобувачами освіти шляхом залучення їх до науково-пошукової роботи через тісну співпрацю з кафедрами і науково-педагогічними працівниками Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана;
- налагодження тісної співпраці з стейкхолдерами.
Управління методичною роботою потребує систематичної і уважної роботи та зворотного зв`язку, тому у коледжі велика увага приділяється вивченню, аналізу та розробці відповідних заходів з питань:
- стану викладання дисциплін (предметів) та підготовку рекомендацій щодо у відповідності їх освітньо-професійним програмам;
- організації вивчення якості забезпечення освітнього процесу кадрами з відповідною педагогічною і спеціальною освітою;
- проведення методичних заходів спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів, вивчення узагальнення і поширення перспективного педагогічного досвіду, апробація та введення нових освітніх технологій і систем в практичну діяльність педагогів;
- систематичного поповнення та ефективного використання методичного фонду літератури, аудіо та відео матеріалів.
Головними принципами науково-методичної роботи в коледжі є її оперативність, мобільність, випереджаючий характер, оптимальне поєднання індивідуальних і колективних форм, практична спрямованість.
Контроль за діяльністю навчально-методичного кабінету коледжу здійснюється директором та заступником директора з навчальної роботи у відповідності до планів роботи навчально-методичного кабінету та внутрішньоколеджівського контролю.